Psychiatra 艁贸d藕 Agata Dwilewicz


馃挩 Inni Lekarze Ci臋 zawiedli to skorzystaj z Moich us艂ug.馃挩



" A poczujesz r贸偶nice w leczeniu. Gdy偶 dam Ci "CO艢" czego nie maj膮 inni. To profesjonalne i efektywne leczenie ".

************
 O czym mowa dowiesz si臋 po przeczytaniu mojej ca艂ej oferty, jaka mam dla Ciebie.
Nazywam si臋 Agata jestem absolwentk膮 wydzia艂u Lekarskiego Uniwersytetu Medyczne XV  w 艁odzi.
W marcu w 2010 roku zdoby艂am tytu艂 Specjalisty w dziedzinie Psychiatrii. Swoje pi臋cioletnie szkolenie specjalistyczne odby艂am w Centralnym Szpitalu Klinicznym U.M. w Lodzi.A tak偶e r贸wnolegle do szkolenia specjalistycznego uko艅czy艂am trzyletni kurs Psychoterapii Poznawczo- Behawioralnej w Centrum CBT w Warszawie. Kt贸rego elementy wykorzystuje w codzienej pracy z pacjentami.



************
Prowadz臋 takie warsztaty Psychoedukacyjne na terenie wojew贸dztwa 艂贸dzkiego.  Jako przyk艂ad mog臋 poj膮膰.

# Stowarzyszenie m艂odzie偶y os贸b z problemami psychicznymi i ich rodzin, przyjaci贸艂 "Pomost"
# Trening lekowy dla cz艂onk贸w 艣rodowiska Domu Samopomocy "Przystani"
************
Obecnie pracuje w Wojew贸dzkim Szpitalu Psychiatrycznym oraz prywatnie.

************
Moja oferta ma na celu u艣wiadomi膰 Ci, 偶e jestem ekspertem w swojej dziedzinie. Gdy偶 rzetelne podchodzi do pracy z pacjentami co mo偶na zaobserwowa膰 podczas korzystania z moich us艂ug lekarskich. Gdzie dok艂adnie badam pacjenta — poniewa偶 chce skutecznie zdefiniowa膰 diagnoz臋.
Co pozwoli mi na udzielenie odpowiedniej pomocy pacjentowi. Jestem lekarzem, kt贸ry potrafi zbudowa膰 odpowiednie relacje z pacjentem po to by:

# Uzyska膰 odpowiednie informacje na temat choroby pacjent. Co pozwala mi lepiej, zdefiniowa膰 chorobe i dobra膰 leki.
# A tak偶e spos贸b skuteczny wskaza膰 pacjentowi drog臋 do w艂a艣ciwej pracy nad sob膮 -kt贸ra w du偶ym stopniu wspiera leczenie farmaceutyczne.

************
Z opinii pacjent贸w, kt贸rych leczenie cz臋sto dowiaduje sie, 偶e jestem dobrym i sumiennym lejarzem, pochodz膮cym do pacjenta z sercem.

Wiedz膮c ze pacjent czysto jest ma艂o zorientowany na temat swojej choroby postanowi艂am, napisa膰 e-booka edukacyjnego, z kt贸rego wynika jak nale偶y 偶y膰, by unikn膮膰 nawrotu choroby i by膰 zdrowym cz艂owiekiem szcz臋艣liwym.


.Musisz wiedzie膰 ze korzystanie z us艂ug dobrego specjalisty kt贸ry dzia艂a schematowo kosztuje 200 PLN za wizyt臋. A moje us艂ugi lekarskie gdzie podchodz臋 do pacjenta w spos贸b indywidualny wykorzystuj膮c swoja wiedze psychologii i psychiatrii kosztuje ci臋 jedyne:
150 PLN za wizyt臋
Pacjent na mojej wizycie jest szczeg贸lnie traktowany jako pacjent chory. Kt贸ry cz臋sto bywa w psychozie i oczekuje wyrozumia艂o艣ci i precyzji wadaniu leku.

************
Moja us艂uga lekarska zawiera:
* mile i serdeczne przyj臋cie pacjenta
* profesjonalny wywiad pog艂臋biony
* zdiagnozowanie choroby
* zdefiniowanie lek贸w
* dostarczenie pacjentowi materia艂贸w. pomocniczo-leczniczych

************
Tak wiec  korzystaj膮c z moich us艂ug otrzymuje profesjonalna pomoc kt贸ra pozwala mu zdrowie膰.
Co mog臋 stwierdzi膰 to ze moje us艂ugi lekarskie naprawd臋 dzia艂aj膮 i odnosz膮 du偶e rezultaty w leczeniu choroby. Pod warunkiem ze pacjent bie偶e systematycznie leki i nie za偶ywa alkoholu i narkotyk贸w. A zaj膮c zgodnie z poradami moimi  tylko zwiejsza sobie szanse na ca艂kowite wyzdrowienie a ju偶 na pewno minimalizuje prawdopodobie艅stwo nawrotu.

***********
O to opinie moich pacjent贸w:
Adam M - Pani doktor Agata Dwilewicz jest lekarzem bardzo skutecznym w tym co robi
Iga G -  Pani doktor jest profesjonalna i mi艂膮 osob膮. Osob膮 kt贸ra zna si臋 na rzeczy. 



Wiec dokonaj rezerwacji ju偶 dzi艣.
ZAPRASZAM CI臉 SERDECZNIE NA KONSULTACJ臉.


Kontakt:
Doktor Agata Dwilewicz
Telefon: 501-254-254

e-mail: gatinka@wp.pl
www.AgataDwilewicz.pl

Do zobaczenia u mnie w gabinecie.
PS. Agata Dwilewicz